۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

اعتراف رژيم به اينكه سرازير شدن پولهاي بلوكه شده هم دردي را درمان نميكند

رژيم بحران زده آخوندي كه چاره و برون رفت ازبحران را درپذيرش توافق ميديد،حالا سرش به سنگ واقعيت خورده و علنا اذعان ميكند كه بحران های شدید مالی و اقتصادی در حاکمیت چپاولگر آخوندی آنچنان عمیق و به مانند غده های سرطانی آنچنان رشد و نمو کرده است که حتی با توافق اتمی و به تبع آن تزریق پول های بلوکه شده نیز پایانی برآن متصور نیست. مشاور ارشد آخوند روحانی در زمینه اقتصادی ضمن اعتراف به این واقعیت، طی سخنانی تلاش کرد تا حقایق تلخ اقتصادی و مالی دیکتاتوری زهر خورده خامنه ای را در «خوشبینانه ترین زرورق ها»  بسته نماید.
وی از جمله (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم 6 مرداد 1394) گفت: «براساس خوشبینانه‌­ترین سناریو، برابر آنچه توافق شده اگر روند اجرایی تعهدات بدون ایجاد هرگونه خللی به پیش رود، ما در فصل پایانی سال جاری شاهد لغو تمامی تحریم‌های اقتصادی زیر چهار سرفصل تجارت، تکنولوژی، مالی و انرژی خواهیم بود. در این صورت، با نگاه خوشبینانه، سال 1395 را بدون وجود هرگونه تحریم اقتصادی آغاز خواهیم کرد. لذا می‌توان امیدواربود که نتایج عملی لغو تحریم‌ها در سال آینده اقتصاد ایران خود را نشان ‌دهد».
در این جملات بخوبی می توان به عمق فاجعه اقتصادی و بند ناف ولی فقیه و نیاز شدید رژیم به «تزریق پول» از خارج پی برد. وی در ادامه می افزاید: «اقتصاد ما قبل از دوره اخیر سیاستگذاری در کشور هم با مشکلاتی مزمن مواجه بوده است. این مشکلات در دوره وفور درآمدهای نفتی ابعاد بزرگتر و تنوع بیشتر پیدا کرد و به‌دنبال آن، در دوره تحریم هم مسائل تشدید شد. مشکلات ساختاری بلندمدت در سه دهه گذشته باعث شده ما نتوانیم رکوردهای خوبی به جا بگذاریم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر