۱۳۹۳ بهمن ۴, شنبه

تحركات مشكوك بر عليه كمپ ليبرتي

اطلاعيه - شناسايي و تدارك براي حمله به ليبرتي يادآور زمينه سازي هاي قبل از قتل عام اشرف 10 شهريور 1392

مدتي است كه اقدامات مشكوكي بر عليه كمپ ليبرتي به چشم مي خورد كه مشابه اقدامات نيروهاي عراقي قبل از قتل عام ا شرف در دهم شهريورماه1392 است.در اين رابطه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت اطلاعيه زير را صادر كرده است:

در روزهاي اخير تحركات و اقدامات بسيار مشكوكي عليه كمپ ليبرتي در جريان بوده است كه يادآور اقدامات نيروهاي عراقي قبل از قتل عام اشرف در 10 شهريور 1392 است.
1-در روز يكشنبه28 دي ماه سه نفر از شبه نظاميان به بهانه اينكه ميخواهند براي مداوا به كلينيك عراقي در داخل ليبرتي بروند وارد كمپ شدند. نيروهاي پليس در ورودي ليبرتي برخلاف وظيفه شناخته شده خود در مورد ممانعت و چك هويت افراد بيروني كه قصد ورود به كمپ دارند هيچ ممانعتي نكردند. سه نفر مزبور يونيفورم نظامي پوشيده بودند  اما نه ارتشي بودند و نه پليس و از ريش و قيافه هايشان معلوم بود كه شبه نظامي هستند.

   
2-در روز دوشنبه 29 دي ماه يك شركت پوششي ايراني متعلق به سپاه پاسداران كه در منطقه فرودگاه بغداد كار مي كند در جنوب ليبرتي با استفاده از يك جراثقال كه در محفظة آن يك فيلمبردار و عكاس به وضوح ديده مي شدند مدت طولاني به گرفتن عكس و فيلم از نقاط مختلف ليبرتي مبادرت كرد.
 
در شرايطي كه مداخلات رژيم ايران در عراق، روز به روز افزايش مي يابد و شبه نظاميان تروريست وابسته به اين رژيم، شناسايي و تدارك براي حمله به ليبرتي را تشديد كرده اند.  
مقاومت ايران بار ديگر بر تعهدات مكرر دولت آمريكا و ملل متحد در امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي، كه تمامي آنها افراد حفاظت شده تحت كنوانسيون چهارم ژنو و همچنين پناهندگان و پناهجويان و افراد مورد نگراني هستند، تأكيد مي‌كند و از آمريكا و سازمان ملل ميخواهد بلادرنگ اقدامات ضروري حفاظتي و امنيتي را بعمل بياورند.  
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
29 دي 1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر