۱۳۹۴ خرداد ۲۸, پنجشنبه

ما كه گفتيم نميشه

آرزوهاي حسن فرفره

خامنه اي باهمه بلاهتي كه دارد بايد اين رابفهمد كه دوران شارلاتان بازي و پشتك وواروزدن هاي ميمون وار براي غرب و شيطان بزرگ سپري شده و اين توبميري ديگر از آن توبميريها نيست.در رابطه با مذاكرات اتمي  خبرگزاري آسوشيتدپرس گزارش داد: مذاکرات اتمي به دليل اختلاف نظر بر روي همه عناصر اصلي با موانعي روبه‌رو شده است و اختلاف بر سر 10موضوع اساسي هم‌چنان پابرجاست.
آسوشيتدپرس به نقل از دو ديپلمات افزود: دو طرف هنوز هم بر روي همه عناصر اصلي يک معامله هسته‌اي از هم فاصله دارند و به احتمال زياد مذاکرات خود را تمديد خواهند کرد.بايد به اين حضرات گفت كه مذاكره با اين رژيم سرابي بيش نيست . اينقدرمذاكره كنيد كه مذاكره دانتان پاره شود. ولي بدانيد كه عمر اين رژيم ديگر به سر آمده و بايد برود.

به گل نشستن مذاكرات اتمي

 
عرعرجواد لاريجاني
رژيم آخوندي كه نفسهاي آخرش را ميكشد و شمارش معكوس آن شروع شده به دست و پا افتاده و به هر خس و خاشاكي چنگ ميزند تا در مذاكرات اتمي براي خودش راه نفس پيدا كند.در همين رابطه جواد لاريجاني، تئوريسين شكنجه و اعدام در دستگاه قضايي رژيم ، مذاكرات ژنو را بدتر از جهنم توصيف كرد و پيشبيني كرد مذاكرات اتمي در موعد 10تير به نتيجه نميرسد.وي در عين حال نياز رژيم به رفع تحريمها را تا آنجا دانست كه حاضر است با شيطان در جهنم مذاكره كند.رژيم جنايتكار آخوندي بايد بداند كه هيچ فرصتي برايش باقي نمانده و ناقوس مرگش در تجمع ايرانيان مبارز در ويلپنت به صدا درآمد.

۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

تمدن آخوندي ارزاني خودتان

 
جنگ گرگهاي ولايت

خميني كه سر كارآمد از همان آغازضديت خودش را با ايران و تمدن ايراني بالا آورد و به زبان اشهدش گفت” ما حاكم شرع ميخواهيم كه دست ببرد،پا ببرد،گردن بزند، قلع و قمع كند، كذا و كذا . . . حالا چي شده كه رفسنجاني مدعي متمدن بودن خميني شده است!! شنيده شده كه رفسنجاني با حمله به خامنه اي گفته است: «متاسفانه آن تمدني که امام ميخواستند با اين انقلاب ايجاد کنند الان دچار انحرافي شده که ما بايد به نحوي البته نه با دعوا و خشونت بلکه با استدلال و حرف آن را درست کنيم».بالاخره دم خروس را باور كنيم يا قسم حضرت عباس اين مليجك را؟ بايد به هردوي اين جنايتكار گفت شما بايد همه تان با اين تمدن قرون وسطايي كه داريد بايد گورتان را گم كنيد و برويد.

۱۳۹۴ خرداد ۱۴, پنجشنبه

مردم سيلي نميخورند بلكه سيلي ميزنند

خامنه اي درحال موت

ولي فقيه ارتجاع خامنه اي جنايتكاربهتر از همه ميداند كه خميني ملعون كه امروز جشن مرگ او را ميگيريم ازروز اول با گفتن اقتصاد مال خره، نقشه مسيرش را  تعيين كرد وبرنامه ايران برباد ده خودش را ترسيم كرد.وحالا خامنه اي ولي فقيه ارتجاع  ۱۴ خرداد ۹۴ در مراسم سالمرگ خميني دجال ميگويد: «اگر، اگر راه امام را گم كنيم، يا فراموش كنيم، يا خداي نكرده عمداً به كنار بگذاريم، ملت ايران سيلي خواهد خورد.
بايد به اين دجال و دروغگوگفت ملت ايران سيلي نميخورد بلكه چنان سيلي بر گوش شما جنايتكاران خواهد زد كه خواب خلافت مادام العمرازسرتان بپرد.